Retourneren

RETOURNEREN

Een bestelling van Feliz By Fenne kan binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Let er wel op dat het product niet is gebruikt en in dezelfde staat verkeert als het moment dat u het product had ontvangen! Volg de volgende stappen om het retourproces zo eenvoudig en goed mogelijk te laten verlopen:

STAP 1

Mail info@felizbyfenne.nl met je gegevens en het ordernummer en geef aan om welk product de retournering gaat. 

STAP 2 

Download en print het retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in en voeg het toe aan de retourzending. 

​STAP 3

Verpak het product samen met het retourformulier in een verzenddoos.

zorg dat het pakket volledig wordt afgesloten. Voorzie de verzenddoos duidelijk van het retouradres die op het retourformulier staat weergegeven.

STAP 4 

Vraag bij de verzendpartij een Track & Trace code aan, zodat je bewijs hebt dat je retourzending is afgegeven. De kosten van retournering zijn altijd voor eigen rekening en risico. De retourkosten zijn afhankelijk van de verzendpartij waar je voor kiest en hoe groot de retourzending is. 

STAP 5

Na ontvangst van de retourzending sturen wij je een bevestigingsmail en zal het verschuldigde orderbedrag doorgaans binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending weer op jouw rekening staan.

RUILEN​

Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen, maar je kunt altijd een nieuwe bestelling plaatsen om het gewenste artikel te ontvangen. Het artikel waar je niet tevreden mee bent kun je gemakkelijk retourneren middels bovenstaande stappen te volgen. Het verschuldigde bedrag zullen wij binnen 14 dagen na ontvangst van het product terugstorten op je rekening, zodat je eventueel van dat bedrag weer een nieuwe order kunt plaatsen. 

Garantie voorwaarden

Op een item gekocht via de webshop van Feliz By Fenne hanteren wij een garantietermijn van 12 maanden na aankoop. Mocht jouw Sieraad of accessoires helaas kapot gaan, neem dan contact met ons op en stuur een foto van het defect product. Wij kunnen dan samen naar een geschikte oplossing kijken. 

Onderstaande klachten vallen niet onder de garantie:

1. Verkleuringen aan sieraden. Dit kan o.a. komen door:

– De zuurgraad van je huid
– Contact met parfum en cosmetica
– Teveel contact met water

2. Natuurlijke slijtage of verkleuring naar verloop van tijd. (na bijvoorbeeld intensief gebruik)

3. Beschadiging door verkeerd gebruik of een val.